вторник, 9 января 2024 г.

КРАЙ ДЕ Я ЖИВУ, МОЯ СУМЩИНА

 

10 січня 2024 року наша рідна Сумщина відзначає своє 85-річчя.

Вона є однією із наймолодших областей на терені України. Сумська область сформувалася не лише як адміністративно-територіальна одиниця, а й як важливий економічний і культурний регіон України.

Сумщина – край з багатою історією і самобутньою духовною культурою. На її землі народився останній кошовий отаман Запорізької Січі Петро Калнишевський. Суми називали цукровою столицею. В створеному в 1897 роцi цукровому синдикатi провiдна роль належала цукрозаводчикам Сумщини –

Павлу Харитоненку i Миколі Терещенку.

Це батькiвщина вiдомих дiячiв науки i культури: фiлософа i критика М.О. Антоновича, фiлолога О.О. Потебнi, астронома О.М. Савича, поети i письменники Б.Д.Антоненко-Давидович, М.К.Зеров, П.Й. Капельгородський, П.А. Грабовський та Я.I. Щоголiв, iсторик О.М. Лазаревський, педагог Т.Г. Лубенець, бiблiограф С.I. Пономарьов, літературний критик Л.М. Новиченко, живописець i педагог М.I. Мурашка, художники Г.I. Нарбут та Н.Х.Онацький.

До уваги наших користувачів «Публічна бібліотека ім. Л. Новиченка» Липоводолинської селищної ради презентує виставку-запрошення  «Край де я живу, моя Сумщина».





Комментариев нет:

Отправить комментарий