вторник, 4 апреля 2023 г.

БУДЬТЕ ЗДОРОВИМИ, СИЛЬНИМИ, ДУЖИМИ!

 

Здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, а повне фізичне, духовне і соціальне благополуччя. Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.

7 квітня 1948 року в день створення Всесвітньої організації охорони здоров’я відзначаютьВсесвітній день здоров’я. Заходи цього дня проводяться для того, щоб люди змогли зрозуміти, як багато значить здоров’я в їхньому житті.

До ції дати в «Публічній бібліотеці ім.Л.Новиченка» організовано інформаційний мікс «Будьте здоровими, сильними, дужими!», на якому зібрані  загальні відомості про здоровий спосіб життя, заняття фізкультурою та спортом, про складники здоров’я, корисні і шкідливі звички, основи формування відповідального ставлення до власного здоров’я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий